€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Emma Johanna Andersson - 26 januari 2009 19:59

Mina blommor i sovrummet har fått besökare, små vita larver som krälar omkring i blommornas jord & även jag som har noll koll på blommor insåg att detta inte var bra. Blev lite ledsen eftersom jag älskar mina blommor, dem fick till och med nya krukor idag..

Men en bra sak är att jag får köpa nya imorgon! :)

Köpte en ny fin till köket idag, en murgröna i en hög fin vit kruka. Jag blir lycklig av att köpa nya saker, vem blir inte det egentligen!

 (Den där lilla sivlriga grejen som

hänger är en dekoration jag fick med)


Idag opererades min söta momma & jag hoppas verkligen det gick bra & att hon slipper ha så himla ont mera.


Jag har grymt ont i ryggen idag, det knickade till då jag tog på mig skorna & jag kan inte sitta för länge för då kan jag nästan inte böja mig ner & inte heller gå, skit!!!


Nu ska jag fortsätta städa & sedan ta mig en välförtjänt vila. ;) 

Puss!

Av Emma Johanna Andersson - 26 januari 2009 13:27

Hej alla människor!

Idag har jag varit iväg & gjort stan, kom hem med 2 tröjor, 2 leggins & 2 Lasse Åberg ölglas. :)

Är dessutom sjukt sugen på ett par snygga jeans som jag hittade men eftersom sällskapet hade bråttom hem & iväg på jobbet så får dem köpas en annan dag.


Nej men fy vad jag kännermig ointressant just nu..

Återkommer senare. Puss!


Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards