€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 5 januari 2009

Av Emma Johanna Andersson - 5 januari 2009 15:38

Goddagens!

Imorse vaknade jag vid 9, steg upp & la mig i soffan.. Efter det så ringer telefonen & jag blir väckt.. Klockan var då 11 & jag fick frågan om jag sov..

-Ähhhhh, neej, men jag ligger, tror till och med att jag sa att jag låg i sängen.. Varför säger man alltid att man är vaken när man faktiskt sover? Jag menar folk hör ju att man sover. Är man så rädd för att folk ska tycka att det är konstigt att man sover till 11 när man är ledig? (Iofs hade jag ju varit uppe ett tag innan)


Aja samtalet gällde iaf att 25 b är ansvarig för att efterrätten kommer på plats under kvällens middag.. Fick bli nåt lätt då tiden blev knapp eftersom jag var och beundrade min vackra gudson granngårds.. Förresten så säger han Emma nu, eller snarare Memma men det är ju nästan samma sak, han menar ju mig iaf! BÄSTASTE UNGEN!


Ikväll spelar Småkronorna (J)VM final, jag kommer sitta i soffan & böla som ett barn som ramlat från cykeln om dem vinner, jag blir alltid känslosam när det gäller sport.. Måste vara guds bästa uppfinning, alltså att uppfinna människor som kom på att man kunde idrotta!


Nej nu blir det mat!! :) PUSS

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards