€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Emma Johanna Andersson - 19 januari 2009 23:43

Än så länge så har jag inte alls kommit långt eftersom jag registerade mig idag men om man lägger ner liiite energi så kan man tjäna ihop en hel del på väldigt kort tid.

En sida för alla helt enkelt eftersom presentkorten man tjänar ihop till är gjorda för alla, 60 butiker att välja mellan, skor, kläder, resor m.m :)

Kalas!

Av Emma Johanna Andersson - 19 januari 2009 19:26

Idag har jag jobbat, imorgon ska jag jobba, iövermorgon ska jag jobba, på torsdag är jag ledig (än så länge) & på fredag ska jag jobba..

Idag var jag dessutom på en ny avdelning(5 års verksamheten), kände några barn eftersom jag haft dem på "dagis" tidigare (dem går ju fortfarande på dagis).

En rätt så händelserik dag, en unge fick åka ambulans efter en olycka på klätterställningen.. Inte så skoj att vara fröken då iaf!


Ikväll är dte galet mycket sport, zappar just nu mellan handbollen som Sverige leder med 23-17 & Färjestad som ligger under med 2-0.

Sedan klockan 20.00 så är det ju den årliga idrottsgalan, ett till år som jag inte är där. Jag älskar idrottsgalan, satt för någon kväll sedan & tittade på galan från 2001.. Nostalgi, Mikael Ljungberg & Rolle Stoltz levde fortfarande.


Nu ska jag fortsätta vila ögonen på teven tillsammans med mina spaghettiringar i tomatsås, det är gott. PUSS!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards