€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 1 januari 2009

Av Emma Johanna Andersson - 1 januari 2009 19:50

Hej alla!

Shit vilken kväll igår. Jag hade super kul & trevligt & hamnade inte i säng förrän vid 5.. Tog en välbehövlig promenad hem inatt uppifrån Tjäders & det var tur för annars hade jag nog inte mått så bra som jag gjorde imorse, var lite kallt men man fick helt enkelt hålla ångan uppe genom ett snabbare tempo.. Gick ner till mamma då vi kommit hem & tur var väl det, för när jag kommer in på lillasysters rum så ligger 2 av hennes kompisar där inne & sover & den ena har spytt ner hela jävla golvet nedanför sängen (nej, jag överdriver inte för 5 öre), så det var bara för mig & mamma & börja torka golvet.. Måste iaf säga att jag är otroligt stolt över min lillasyster för att hon skötte sig så bra! :)


Tyvärr har jag inga bilder eftersom jag inte hade någon kamera så nyårsafton 2008/2009 kommer jag inte komma ihåg när jag är 95 ;)


Såg ni JVM matchen igår? Jag såg snuttar & gissa om jag vart överraskad när Emil säger att Sverige ledde med 4-0 ver Ryssland innan ens första perioden var slut.. Dem är så duktiga.. 5-0 över Ryssland & en semifinalplats är jävligt bra! :D


Sitter nu och kollar på matchen mellan Detroit & Chicago, helt sjukt vad mycket folk som sitter på läktaren, ca 41.000 personer. Matchen spelas på en baseball plan & är alltså utomhus, skulle kunna tippa på att vädret inte är det bästa..

På lördag åker jag på hockey, älskade Färjestad kommer hit upp!


PUSS & god fortsättning på 2009!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards