€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 17 januari 2009

Av Emma Johanna Andersson - 17 januari 2009 23:45

Hej sötnosar!

Dagen har rullat på snabbt som attan.. Var på stan en sväng med mamma & Karin, fikade & inhandlade en väska som jag suktat efter länge, nu är den min & den ska få följa med till skolan i veckan :) Vi är båda (väskan & jag) väldigt glada..

Efter det så kilade jag upp på "jobbet", fixade lite inför imorron & inför veckan. Börjar klockan 06 imorgon så jag borde kila i säng snart.

Min älskade syster ringde efter en stund & sa att hon hade en present till mig & att jag skulle komma bort till S-gränd för att hämta den, gick bort & fick ett paket med rim på..

När du inte med mannen i dina drömman kan kela, du denna sak kan ta fram & spela. Lyssna & njut! <3

Hmm, en skiva såklart men vilken?!

(Truuuumvirvel) ANDREAS CARLSSONS eller Andres som han kallade sig för back then.. Jisses vad glad jag blev, kan ju lätt säga att det var ett hallelujah moment i mitt liv, det gjorde verkligen min dag..

TACK SÅ OTROLIGT MYCKET!

Som jag har letat den skivan men inte hittat den, tänk vilka fynd man kan göra på Dollarstore.. ;)


* Färjestad vann idag, 6-2, återigen stora siffror, målgörandet börjar komma igång, lagomt till slutet av elitserien(kom ihåg att elitserien endast är grundserien), är ju inte länge kvar till slutspel ju :)


* Handbolls herrarna vann också stort idag 41-14 :)


* Jörgen Jönsson är poängkung nummer 1 genom tiderna nu med sina 527 poäng.. Eller ja han delar 1:a platsen med janne Larsson men det är oviktigt ;)


* Publik siffran i Karlstad denna kvällen: 6921, inte över 700 men väldigt nära & bättre än dem 5378 närmast sörjande förra omgången (kan kännas som så ibland)


Nu sova. PUSS!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards