€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 21 januari 2009

Av Emma Johanna Andersson - 21 januari 2009 22:11

* Andreas är snyggast av alla.

* Laila är vacker.

* Bagge är kung.

Mina onsdags kvällar är verkligen räddade, semestersvenskar & Made in Sweden, 2 kung program som verkligen inte får missas.

Jag hoppas verkligen att den där Kim inte hoppar av, han är jäkligt bra men jag fattar inte att han inte är tacksam, det skulle jag vara om jag fick en låt skriven av Carlsson/Child. Man får inte alltid som man vill i de här världen. Thats life!


Nu ska jag kolla på My best friends girl, hoppas den är bra. PUSS!

USB

Av Emma Johanna Andersson - 21 januari 2009 14:28

Hola!


Shit vad dagarna går fort, nu är det redan onsdag & endast 2 dagar återstår tills det återigen är helg.. Crazy!

Imorgon är jag ledig (vad jag vet nu) & den lediga dagen ska firas med stan & lite sovmorgon :)


Är nere hos mamma nu & tänkte brännas över cypernbilderna på en skiva så jag har dem hemma, men frågan är om det finns någon skiva här. Annars har jag ett USB minne med mig där inte ens en 1/4 del av bilderna kommer få plats.. Suck.


Bjuder iaf på en stilig bild från Arlanda, är nästan 2 år sedan vi var iväg nu & jag längtar tillbaka som faan!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards