€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 9 januari 2009

Av Emma Johanna Andersson - 9 januari 2009 22:40

Åhh vad vacker Magdalena Graaf & Laila Bagge var ikväll, eller Bagge var sexig i sin röda kortkorta frans utstyrsel & Magdalena underbart vacker i sin vita klänning!

Duktiga var dem också :)

Vi befinner oss hos Jimmy & AK just nu & det är alltid lika trevligt! Dem kan man verkligen lite på, i alla väder.. KUNG!

Ja kvällen har då ägnats åt Let´s dance & BlondinBella var totalt värdelös.. Jag skrattade bara åt henne! CarlJan var inte heller så värst bra, inte Hasse Aro heller..

Kul att det är igång igen iaf & nu väntar jag bara på den 14 januari så har 2009 kickat igång ordentlig för mina teve ögon..


Nu ska jag snart hoppa i säng så jag tar mig upp imorron! PUSS

Av Emma Johanna Andersson - 9 januari 2009 15:35

Hej!


Idag gjorde jag stan med mina systar, eller ja fiket & skoaffären.. Blev köp på båda ställena. Salladsbuffé på fiket & sedan 2 par skor..  :)

Men är det så bra pris på skorna så måste man slå till, så är det helt enkelt.. Jag vet en som kommer skaka på huvudet, men det struntar jag i, jag är tjej & vi har också behov!


Imorgon ska jag jobba, fy fan! Jag vill vara ledig.. Men på måndag då ska jag vara med mina ungar igen, dem jag gjorde praktik hos, fast inte på praktik igen utan denna gången blir det vik igen! Lovely!


Puss!

Ruskigt gammal låt, men jäklar vad bra jag tyckte den var & sedan så skadade det ju inte att 2 av 4 var snygg! ;)

                   II

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards