€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 24 januari 2009

Av Emma Johanna Andersson - 24 januari 2009 20:07

Har varit upp till min söta & goa mormor som ligger på sjukhuset med en bruten arm,med andra ord så är hon rätt handikappad.

Som den storrökare hon är så kan ni ju förstå hur jobbigt det är när hon inte kan ta sig någonstans själv eftersom hon har en sjujäkla massa skakningar som ingen vet vad det är eller vad det kommer ifrån.(?!Strange)

Så under dagens besök så fick jag agera rullstolschaffis ner till entren för en röka paus, men det gör jag så gärna för min lilla skatt!

Jag älskar dig momma!


Kollade även en snutt på handbollen som Sverige förlorade.. Attans.

Men Ferry vann idag! Jäklar vad grymt bra. ACO blev dessutom 3:a om jag inte minns helt fel & Johan Olsson blev 2:a.

En riktig svensk dag i längdspåren!

Älskade Färjestad vann också idag, mot Timrå med hela 6-3, dem fina mål framåt siffrorna håller i sig! :)


Nu ska jag fortsätta kolla på körslaget. Puss!

Av Emma Johanna Andersson - 24 januari 2009 09:31

Godmorgon, eller godförmiddag för mig, klockan ringde 06.40 men jag mase mig inte upp förrens 06.55, började 7.00

Knatade iväg till jobbet, ställde fram frukost & fastnade för en film, tyvärr hann jag inte se slutet på den men den handlade om ett gäng killar som alla ville läsa vidare på Oxford & hoppade in i 2 minibussar efter mycket pluggande & drog iväg.. Längre än så hann jag inte, tyvärr. Måste googla.


Igår var det då Let´s dance kväll hos Jimmy & AK, Jenny & Erik anslöt också & vi satt som en stor lycklig familj, pratade, skrattade & hörde väldigt lite utav vad som sas på teven.

J fick sig en hårklippning också, så nu har han inte längre en boll på huvudet!

BlondinBella åkte äntligen ur & ingen var lyckligare än jag. What took you so long?

Jag citerar fröken Hägglund:

- Alltså Emma förlåt men det är sådanan som hon som ger er blondiner dåligt rykte!

HAHAH!

Magdalena var lika snygg som vanligt & Bagge var lika het som vanligt.

-Om jag någonsin blir lesbisk ska jag bli ihop med antingen Laila eller Magdalena.

-Men om inte dom vill ha dig då?

- Då blir jag hetrosexuell igen!


Nej nu ska jag flaxa över till andra sidan djungeln & se vad det bjuds på där. Puss!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards