€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Emma Johanna Andersson - 22 januari 2009 22:30

Ola & Takida fick varsin Rockbjörn & det är jag väldigt nöjd med.. En sak som jag är missnöjd med är Amanda Jensen, hon borde inte få finnas som artist & 2 björnar till henne är skrämmande!

 

Foto: Aftonbladet.se


Nus ka jag sova, imorgon blir det jobb. Puss på er!

Av Emma Johanna Andersson - 22 januari 2009 15:01

Orättvist!

Av Emma Johanna Andersson - 22 januari 2009 09:13

Godmorgon!

Den här förkylningen tar knäcken på mig, igår kväll var jag så trött så jag gick & la mig halv 12 vilket är jäkligt tidigt för mig om jag är ledig dagen efter. Jag fick nästan prick 9 timmars sömn inatt så jag bord einte vara trött, men det är jag.


Sitter & kollar på en hittills dålig film som heter Purple Rain & spelades in 1984. Alla misshandlar varandra från höger till vänster just nu. Prince är by the way med i den.

Kolla in det här klippet & skarrat ihjäl er till rubriken. Här mosar slagskämpen Edler. Dra mig baklänges, finns det någon som godkänner rubrikerna? I sådanna fall borde han ha tittat på klippet innan, för är det där en mosning så skulle jag kunna mosa vem som helst där ute på isen!


Idag är det 1 år sedan Heath Ledger hittades död. Ett helt år sedan jag satt i ljushallen på skolan åt frukost, bläddrade i Metro & läste att han var död (eller ja det var väl dagen efter) Tiden går snabbt & just iår var nog hans bästa skådespelar år ever. Batman fick stor uppmärksamhet & väldigt bra kritik. Riktigt tragiskt & sorgligt att han inte fick uppleva det själv!

En av mina genom tiderna favorit skådis!

Rest in peace!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards