€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Emma Johanna Andersson - 20 januari 2009 21:02

På idrottsgalan så sjöng Patrik Johansson & Malena Ernman en duett tillsammans, (lät hemskt illa även om jag gillar Patrik) & helt plötsligt får hon total spel & börjar svära. Skulle det vara så eller blir hon arg på riktigt? Någon som kan svara på det?

1.39.55 in i klippet ifall ni vill se igen. :)


Puss!

Av Emma Johanna Andersson - 20 januari 2009 17:15

Hej! Ännu en dag avklarad på jobbfronten.. Har varit på badhuset & blev överlycklig när jag hörde att P-bordet skulle komma dit också, till min stora besvikelse så kom inte dem barn jag ville utan ett gäng där jag kände igen 1 kille.. Vad är oddsen?


Åh vad idrottsgalan är bra, jag börjar alltid gråta när någon ska hålla sitt tacktal. Fast Robert Karlssons & Charlott Kallas första tacktal skämdes jag bara för, det lät så jäkla inövat, ett tacktal ska vara ord som bara kommer, inget man ska ha skrivit ner på ett papper!

Tycker att det var super kul att Emma fick pris synd bara att hon ska förstöra allt med att prata norska i Sverige när hon vuxit upp & bott i Sverige iaf dem senaste 20 åren.. Sånt kan jag bli galen över!

Bäst måste jag nog säga att Robert & Björn Gustavsson var!

Tillsammans är dem oslagbara i toppen av Sveriges humorelit!


Nu ska jag ta & fylla i lönerepporten & sedan kolla igenom några spel som jag ska låna ut.. Puss!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards