€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Emma Johanna Andersson - 11 januari 2009 21:11

Hej vänner!

Den här dagen har gått i huvudvärkens tecken, blev jäkligt rädd ett tag att jag höll på att bli sjuk, alltså sådär sängliggandes sjuk eftersom jag verkligen ser fram emot att jobba imorgon! :) Ska bli så skoj att träffa ungarna igen, dem är verkligen härliga =D


Kvällen däremot har jag mått mycket bättre, ingen huvudvärk utan mest bara trötthet, men nu efter att ha varit iväg på Konsum & inhandlat mat (vad annars).. När jag gick förbi mjölken blev jag sådär otroligt sugen på kalaspuffar, sådanna som man åt då man var liten, så jag knallade iväg & hämtade mig ett paket puffar & åkte sedan hem igen.. Även om kalaspuffarna var en riktig höjdare så vill jag ändå höja mitt fruktfat som nu står så fint på köksbordet till skyarna, banan, apelsin, kiwi, äpple & okända men ack så goda frukter finns där nu & ingen är mer lycklig än jag!

Kommer stiga upp till mitt fruktfat imorgon & känna att den dagen, är möjlighetensdag ;)


Nu ska jag kolla på The Love Guru. PUSS! 

Av Emma Johanna Andersson - 11 januari 2009 00:49

Om du åker på skidsemester, vad tar du med dig då?


Jimmy han tar med sig: 

* Kondomer

* Öl

* Hatt


Vad hände med skidor, stavar, hjälm & sånt som man behöver på just en SKIDSEMESTER?


Behöver jag säga att vi skrattade så vi nästan grät allihop?!

Det där spelet är verkligen roligt & jag kan varmt rekomdendera det till er alla som vill ha kul, när som helst & var som helst!

Finns nog i en butik nära dig ;)

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards