€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 8 januari 2009

Av Emma Johanna Andersson - 8 januari 2009 18:49

Hejsanhoppsan!

Hur mår ni alla idag?

Dagen har gått åt till att inte göra ett skvatt & det enda inbokade före natten är att diska bort berget inne i köket ;)

Kan inte förstå att det blir så mycket disk, vart kommer det ifrån?


Läste AK´s blogg igår kväll (Jimmy´s också men han skriver aldrig) & jag fastnade för en speciell väggtext. This one. Ovanför sängen, (fast inte i lila då) skulle passa perfekt!

Vägg texter är så fina & eftersom att det finns vissa låtar som jag aldrig tröttnar på så skulle jag vija ha en text rad skriven någonstans. Badrummet kanske? Är ju så himla tråkigt där så det skulle behöva en uppiffning(!) & man slipper ha tidningar liggandes där inne för då kan folk roa sig med att lista ut låten?! ;)


Nu ska jag kolla Miami & hockey samtidigt, (Skellefteå kommer till LLA & jag hoppas innerligt på en vinst!) Jag älskar båda! :)

Åhh vad jag vill göra en tatuering, men jag vågar inte.. FEGIS!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards