€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Emma Johanna Andersson - 4 januari 2009 10:04

Hejsan allihop!

Hoppas ni har haft en bra helg, det har jag.. Börjar bli lite smått dagvild eftersom man är ledig så mycket, inte bara jag utan alla andra också..


Igår var jag iaf i Swedbank & kollade på hockey, tyvärr så blev det förlust efter att Modo fått en straff, sånt gillas inte! Men samtidigt så är det underbart att se sitt älskade lag komma på besök här uppe.. Fick mig en liten eller nja en stor chock igår när Färjestad presenterades, (eller snarare typ mumlades upp i högtalaren) Divis fick stå & jag som ite spelar blev super nervös så fort ett skott kom emot honom vad ska inte spelarna då ha känt.. Vad var det för fel på Gustavsson? Bara för att Modo ligger sist så ska man inte underskatta dem & ställa Divis i kassen.. Visst han var inte helt värdelös igår men han var ju inte heller lika bra som Jonas. Eeero Somervuori var jäkligt bra igår, han kämpade precis hela tiden & det är så man måste spela när man ligger under.


Efter matchen for vi till min bror, blev mobbad & bytte juklappar, fick en massa fint & hade en mysig stund med dem där ute.


När vi väl kom hem så såg vi på Småkronorna, älskade, underbara & super duktiga Småkronorna.. Dem vann & är nu i final mot (damtadam): Canada, Oh Canada.. Hade ju hellre mött Ryssarna men Kanada får gå det med..


Nu ska jag börja tvätta, har en hög med tvätt. Puss!

Av Emma Johanna Andersson - 4 januari 2009 01:19

Måste bara visa er detta klipp.. Nu förstår jag varför vi blonda tjejer blir kallade dumma! Synd bara att alla dras över en och samma kam.

JAG MÅR ILLA! SKÄMMES TAMIGFAN.


Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards