€mma - Isprinsessan

Direktlänk till inlägg 26 september 2008

HALVGRÅTANDES

Av Emma Johanna Andersson - 26 september 2008 20:41

Hade som sagt öppningen imorse klockan 06.00, gissa när jag vaknade? Vaknar upp & känner att jag försovit mig, kollar klockan 06.40, PANIK i stugan, men jag svor inte idag, nej, jag sprang runt halvgråtandes istället, ångesten & paniken var enorm.. Borstade gaddarna & sprang till bilen.. När jag kommit iväg så kollade jag in mig själv i backspegeln & började nästan gråta ännu mer, jag såg förjävlig ut! Hade mascara på ena kinden & såg ut som att jag var på väg att dö.. Blek & läskig.. Dessutom började batterilampan & alla andra lampor lysa på instrumentpanelen så fort jag tröck in kopplingen, pricken över i:et vore väl att bilen skulle ha kajkat mitt ute på riks90, fort gick det också så jag hade en jävla tur att inte polisen var ute för då hade jag varit utan körkort.. Meeen på vägen så tänkte jag ut en ursäkt till polisen om han skulle ta mig: Snälla, mina barn står ju ute på skolgården frysandes, dem är ju så små & jag har försovit mig.. Allt detta storgråtandes naturligtvis! Jag föreställde mig också en bunt jätte arga föräldrar som skulle strypa mig är jag kom fram men barnen hade det bra inne på Älvtrollet som tur var.. Tack gode gud för att det finns fler avdelningar.. (Jag vet att ni sitter & hånflinar åt mig)


Efter dagis så for jag hem en snabbis för att sedan vandra bort till ICA & bjuda på lite godis.. Jobba lite extra på karamellkungen, som jag gjort tidigare, jag är eventpersonal, glassigt va?! Idag var det jag & en annan tjej som jag inte känner så väl men efter ett tag då isen brutits så var det som att vi varit vänner länge, vi snackade om att alla snygga killar i stan har barn & om alla andra drömkillar, girlstuff!


Nu ska jag snart dö en smula i soffan, är super trött & klockan känns som om den vore 01.00 eller så men den är ju bara ca 21.. Puss!

 
 
Ingen bild

kurre

26 september 2008 21:31

Jo den snyggaste ha ju 2 barn.

 
Ingen bild

Feffe

27 september 2008 01:28

Dom snyggaste sägs bo i Stockholm :-)

 
Magda

Magda

27 september 2008 10:20

Jag tycker synd om dig gumman! Det är hemskt att försova sig, speciellt när det händer dagar man har ett stort anvsar..

http://:magdalenaw.blogg.se

 
Ingen bild

Emma

27 september 2008 11:21

Kurre:jo jag har sett dem barnen & dem är mycket söta, pappan kan man ju disskutera ;P

 
Ingen bild

Emma

27 september 2008 11:22

Magda: Tack babe! Eller hur, av alla andra dagar så försover man sig denna..

 
Ingen bild

Emma

27 september 2008 11:23

Feffe: Jo vi klurade ut det, eller i Los Angeles

 
Ingen bild

Siss

27 september 2008 20:12

Jag lider med dig, vet precis hur de är..Men jag TRODDE att barnen började halv 7, sedan hade jag visst en som stått sedan kvart i 6 & väntat..Jag va först på plats *IIIiii*
Men föräldern va snäll ändå & jag va ju lite tidig så den hade ju bara stått i 35 min istället för 45min.. OJ OJ OJ !!!

Vad skyller man på ???

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Johanna Andersson - 26 juli 2012 18:31

Hej kära ni!   Hoppas ni har sol i er stad för här hemma verkar det aldrig vilja bli riktig sommar, visst solen skiner men vad hjälper det när det bara är för en dag eller halv dag. Värmen vart är du?   Nu drar OS snart igång, gud som jag l...

Av Emma Johanna Andersson - 24 juli 2012 23:25

Wien eller Berlin? Vart finns bästa shoppingen? Vart finns mest historia? Snälla hjälp! Puss...

Av Emma Johanna Andersson - 24 juli 2012 22:26

Här kan man vara sig själv och fortfarande se det magiska i världen. Vattnet glimrar sådär vackert här hemma i Ångermanland som det gör i tecknade serier....

Av Emma Johanna Andersson - 20 juli 2012 06:37

Wihoo, hell week är snart över. Äntligen kan jag börja leva igen. Ha ett liv förrutom jobbet. Har börjat göra iordning källaren. Tänkt att det ska bli en sportbar, får se hur lång tid det tar, har svårt att se det färdiga resultatet framför mig eft...

Av Emma Johanna Andersson - 17 juli 2012 07:10

Eller nåt sånt. Börjar 06 hela veckan, skit vecka verkligen. Vart är sommaren? Herregud tiden går så fort, tycker nyss att jag klagade på att det var för kallt ute, nog för att jag fortfarande klagar på att det är för kallt men ändå det är ju för ...

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards