€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 22 september 2008

Av Emma Johanna Andersson - 22 september 2008 16:44

Glömde ju att gratta min lillasyster som fyller hela 14 år idag! Tänk att det är 14 år sedan mamma tröck ut den där lilla saken som jag verkligen inte ville ha mitt liv, jag behövde inte henne, jag hade det så jäkla bra som ensamt barn hemma hos mamma, bli bortskämd & alltid stå i centrum är alla flickors dröm! Men hon växte upp & idag är hon en bra unge, hon är inte ett dugg lik mig förrutom i humöret .. Men jag älskar henne & livet skulle nog ha varit rätt tråkigt utan henne!


Förresten så går inte hockey säsongen hittills så himla bra.. Förlust i sudden mot Brynäs & förlust mot Rögle! Ikväll ska vi vinna mot Luleå! Puss

Av Emma Johanna Andersson - 22 september 2008 11:17

Emma Anderssons personlighetstyp:

Entusiastiska, kreativa och idealistiska. Kan göra nästan allt som intresserar dem. Socialt begåvade. Måste leva sitt liv i enlighet med sina värderingar. Entusiastiska inför nya idéer, men blir uttråkade av detaljer. Flexibla och öppna för argument. Många och varierade talanger och fritidsintressen.

Karriärer som skulle kunna passa Emma Andersson:

Skådespelare, journalister, skribenter, musiker, konstnärer, konsulter, psykologer, entreprenörer, lärare, personalvetare, politiker, diplomater, TV-reportrar, marknadsförare, forskare, säljare, artister, präster, PR-ansvariga, sociologer, socialarbetare.


Gör testet här

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards