€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 11 september 2008

Av Emma Johanna Andersson - 11 september 2008 21:33

Kollar på vem kan slå Filip & Fredrik & jag skulle INTE vilja åka bil med Filip.. Jag skulle ha varit livrädd om jag varit stackarn som satt i baksätet alldeles nyss..


Idag har jag varit i Sundsvall & köpt Fabian ett par skor i doppresent (Fabians föräldrar ville att man skulle köpa något som han kan använda istället för sånt strunt man får vi dop, sånt som man aldrig har framme!)

Ett par super söta Nike i storlek 21 blev det & han kommer vara stans coolaste nästa sommar!

Till mig själv köpte jag inte ett dugg, man ska inte springa runt som en galning & leta en klänning till ett dop för då hittar man den inte.. Så nu får jag gå naken helt enkelt


Nu ska jag snart kolla på Fool´s gold med duo Hudon/McConaughey.. Puss!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards