€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 4 september 2008

Av Emma Johanna Andersson - 4 september 2008 22:11

Var ner till mor & syster idag & gick in på Annas rum för att leta reda på någon bra musik istället för mammas Lasse Stefanz.. Hittade en skiva som jag bränt till henne & skulle lägga i den i DVD när jag till min stora glädje hittar en film som vi fick se då vi gick i 8:an eller 9:an på högstadiet, det är 4 eller 5 år sedan! Kommer ännu ihåg låten men inte handligen, så nu har jag bänkat mig i soffan & slagit igång filmen.. Ringde Marre & spelade låten & hon kom också ihåg den.. Shit vad roligt!! :)

Lite roar barn säger dom som vet! ;p


Snart är det dessutom min födelsedag.. 2 timmar kvar tills mitt tonåringsliv är över.. I´m exited & inte ett dugg ledsen för att tonåren är över.. Puss

Av Emma Johanna Andersson - 4 september 2008 13:32

Hej!

Har nyligen kommit hem från staden där jag kollat & självklart fikat med familj.. När det sedan var dags för kyrkis så drog jag mig hemöver & vände lika snabbt, kom på att det var lika bra att gå på ICA & handla det jag behövde till kalaset imorron.. Kom hem & inser att jag glömt vissa saker till smörgåstårtat & att jag köpt dill & citron till en tårta som inte ens innehåller skaldjur, nödvändigt eller inte!

Imorron är det då min födelsedag, min dag på året.. Imorron fyller jag 20 & klockan 10.00 ska jag hänga på låset till bolaget ;) Eller kanske inte prick klockan 10 men jag måste in dit en sväng & handla till mina kalasgäster, ingen smörgåstårta utan öl eller cider inte!


Puss!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards