€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 16 september 2008

Av Emma Johanna Andersson - 16 september 2008 20:06

Här då min vackra skurkäpp som stödjer bröstcancer fonden..

It´s lovely!

Tror även jag hade utlovat bilder från Fabians dop, men när jag kollade på min kamera så hade jag inte en enda bild, antingen har fotografen misslyckats eller så har bilderna på något vis blivit raderade! ILLA!

Bilden nedan föreställer mina sötnosar, dom är kusiner & gilar varandra super mycket..

Wille har dessutom lärt sig kramats på riktigt & det är så mysigt när han tar i :) min bebis gudson har blivit stor

Av Emma Johanna Andersson - 16 september 2008 17:12

Hejja!

Tycker att veckorna går sakta nu, antagligen för att jag jobbar rätt mycket för när man är ledig susar dem bara förbi.. Maria frågade idag om jag även kunde jobba nästa vecka & självklart sa jag ja..

Kom på nu att jag måste avboka min tandläkar tid, shit!

Fick även min skurkäpp idag, den är jätte fin, fick även ett par skor, dem var också fina! :)

Så nu kan jag skura som attan här hemma, det kommer skina :P


Nu ska jag kolla till maten, korv & makaroner, fin middag! Puss

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards