€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 17 september 2008

Av Emma Johanna Andersson - 17 september 2008 21:53

Tjohoo!

Dagen har varit till belåtelse, än en gång.. Jobbade, kom hem, åt & for sedan upp till Jimmy & A-K.. Där uppe kollade vi på idol & åt bullar medans Jimmy åt en morot eftersom han kommit på att han ska dieta, vad jag tror? Hmm med lite envishet så klarar han det, men frågan är om han överlever helgen utan en öl?! ;P


Är sugen på att se en film, har ni något bra filmtips?


Imorron är jag ledig (vad jag vet hitills) & det ska bli otroligt skönt :) Bara slappa.. Jobbar sedan fredag- söndag, känns jävligt jobbigt & tråkigt.. hatar att jobba hela helger, det blir så försört, på helgen vill man vara ledig men nej jag säger att jag kan utan att tänka efter..

Nu ska jag kolla film.. Orkar inte se fotbollen, nej det känns för somrigt, speciellt då man ser Unitides fina matta, den har 2 olika gröna nyanser, tänk om Remselevallen också kunnat ha det! Puss

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards