€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 7 september 2008

Av Emma Johanna Andersson - 7 september 2008 16:58

Goddag, dagen hittills har bjudit på inget alls.. Har varit nere hos mamma & sedan till mormor & ätit men annars, stendött!

Gårdagen var då mer fylld med aktiviteter, exempelvis, grillning, kolla på då bilen blir fixad m.m

A-K ringde precis då vi var på väg bort på stan för att fika & kolla, så istället för en macka så fick det bli en korv på statoil, lika gott det :)


En sak som var synd för gårdagen var att jag inte hann träffa Sophie, hade varit super skoj eftersom även hon flyttat till Umeå, meeen, hon har lovat mig en inbjudan till inflyttningsfest & då måste jag åka upp eftersom jag också saknar Magda alldeles för mycket!


- Vi reagerade båda 2 eftersom hon såg ut som en h**a.. Jackan var ju lika kort som kjolen eller vad det nu var hon hade på sig!

Nu ska jag kolla vad teve utbudet är för kvällen.. Puss!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards