€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 13 september 2008

Av Emma Johanna Andersson - 13 september 2008 22:54

& den helige andens namn.. Fabians dop var jätte fint, jag filmade alltihopa åt Jimmy & A-K & är själv nöjd med dagens samhällsinsats.. ;)

Fabian var nöjd mest hela tiden men en stund satte han gudföräldrarna Pär & Nora på prov & dom klarade den uppgiften gallant :) 

Storasyster Filippa skötte sig även hon super, hon stod så snällt där längst framme i kyrkan & funderade nog på vad som egentligen hände.. Smörgåstårtan får 5 av 5 toasters, kanon god..


Brukar man inte sätta på hellyset för att påminna den andra bilen om att den glömt sitt innan föraren hinner stänga av det?


Nu måste jag sova för imorron ska jag jobba, känns tugnt att stiga upp men men.. 3 personer skulle även en sovande människa klara av.. Puss & Godnatt

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards