€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 24 september 2008

Av Emma Johanna Andersson - 24 september 2008 21:25

Jag har sett idol ikväll & vet nu med alla säkerhet att jag hatar den där Anna som alla tycker är så bra, vad är det för bra med henne? Visst hon sjunger inte falskt eller så men hon låter inte bra, hon ser plågad ut även fast det inte är en plågad låt.. Nej jag ger inte mycket för den tjejen..

Sååå synd att Johan Sommevåg åkte ut, för med last request var han oslagbar! Söt & bra sångröst, det är det man vill ha!

Kenny var ju kung..

Jag märker att jag inte platsa i den juryn, vi skulle vara så ovänner & anledningen till det är nog att jag är rätt så okunnig inom talangområdet :P

Nils är rolig

Andreas Carlsson blir bara mer & mer tittbar för varje program, jag kommer följa idol även om inte någon som jag gillar går vidare bara för Andreas Carlsson.. Juryn är snyggare & bättre iår!


Anders Svensson borta resten av säsongen är för jävligt.. Jag diggar Anders, han är nyttig för vilket lag som helst & sedan tycker jag att han ska vara med Anine..


Nu ska jag sätta mig & kolla på One Tree Hill, thats a show I love & sedan sova för imorron blir det jobb på Ön igen.. PUSS

Av Emma Johanna Andersson - 24 september 2008 10:56

Vet ni vad!?!!! Jag har fått tillbaka min dator, eller ja fått tillbaka, den har ju varit hemma hos mig hela tiden men jag har fått mig en ny laddningskabel, eller ja köpt mig en ny! Jag är så glad, så glad..


Halv 2 börjar jag jobba på Rödsta, känns skönt med en kortdag för igår var det rätt jobbigt, en oordning jag inte känner igen & väldigt hög ljudnivå speciellt vid matbordet gjorde mig slut, men som rektorn sa (som jag har jobbat med på lillänget): dem har en ordning i vad vi kallar oordningen, och det stämde.. Imorron återvänder jag till Ön i 3 dagar till sen hoppas jag på att få vara på lillänget, det är där jag trivs bäst! Igår ringde även rödsta dagis & undrade om jag kunde jobba där men jag fick vänligt säga nej eftersom jag jobbade på ett annat ställe men att dem gärna fick ringa en annan dag & det skulle dem absolut göra! :)


Nu ska jag kila iväg på stan & försöka hitta ett par skor, stövlar tror jag att jag vill ha, får se vad det finns! PUSS

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards