€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 25 september 2008

Av Emma Johanna Andersson - 25 september 2008 21:34

Rickard gjorde 3 mål i kvällens match mot Djurgården som slutade 2-5 till bortalaget (Färjestad).. Finns nog ingen som är mer nöd än jag just nu!!! =D

De 2 andra målen gjorde Eero Somervuori & Jörgen "the one and the only" Jönsson!

Näthittare!

Av Emma Johanna Andersson - 25 september 2008 20:03

Kollar på hockeyn & Färjestadkvitterade för en stund sedan, det är bra!


Dagen har gått bra men jag längtar tillbaka till Lillänget, där trivs jag bäst & mest.. Men ju mer jag är där jag är nu, ju bättre går det, tar ju ett tag innan man kommer in i versamheten eftersom det är så olika från ställe till ställe även fast det är inom samma kommun..

Idag skickades några barn iväg på kyrkis & de andra barnen fick gå ut med annan personal medans vi planerade, eller de ordinarie planerade jag rensade lingon.. Jag upprepar: medans de andra planerade så RENSADE JAG LINGON.. Vem har sagt att arbete på förskola behöver innebära jobb med barn..

Imorron har jag öppning klockan 06.00 så det blir tidig kväll & tidig morgon.. Huvva!

Puss


(Nedan: Fortfarande lika bra efter alla gånger som den spelats här hemma!)

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards