€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 1 september 2008

Av Emma Johanna Andersson - 1 september 2008 22:06

Ni ska få höra nånting som jag vill tala om, att lilla chefen ska renovera om!

Japp, finaly ska nåt hända med den gråa & trista hotell lobbyn..

Själva lobbbyn ska få nytt golv, korridoren ska feng shuias, dvs målas i olika sektioner + att den ska få en ny heltäckningmatta, nej det är inte snyggt men i detta fallet så måste det ligga en heltäckningsmatta där för annars störs gästerna av att någon kommer med högklackat mitt i natten, inte roligt attt lyssna på!

Även att mitt lilla, enkla, men otroligt bra tips gick igenom..

Att skriva välkommen under disken på alla möjliga språk, det ger ett väldigt bra intryck, tycker jag då!

Ska även meddela att det var min ide med nytt golv ute i lobbyn, för:

DET ÄR INTE SNYGGT mED HELTÄCKNINGSMATTA!


Nu ska jag lyssna på Anine Bing, I want love!


Av Emma Johanna Andersson - 1 september 2008 18:20

Jeeelloo!


Dagen har varit innehållslös förrutom att jag hatar skolan & allt som har med den att göra..

men en sak är bra med denna dagen & det är att One Tree Hill börjar igen.. Säsong 6 & jag längtar tills jag kan se programmet! :)


Nu ska jag ta & planera lite mera inför min födelsedag, den närmar sig med stormsteg! På tal om födelsedag så fick jag ett svar på sms:et jag skickade till min morbror där han skrev att paketet skickas på måndag (läs idag) & att det antagligen är framme på onsdag! Jag älskar min morbror :)


Puss!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards