€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 30 oktober 2008

Av Emma Johanna Andersson - 30 oktober 2008 17:05

Hello!


Idag har jag verkligen inte gjort många knop varken här hemma eller någonannanstans, en slö dag helt enkelt men ibland får jag för mig att jag är värd det även fast jag inte gjort något speciellt överhuvudtaget..

Gick ner till mamma & blåste håret (måste införskaffa mig en hårblås) & sedan så drog vi iväg & fikade..


Jag: Kan vi inte gå på Sebastians?

Lillasyster: Nej då blir det 3:e dagen i rad

Mamma: Men jag vill äta något.

Jag: Ja men ska du ha buffé eller?

Mamma: Nej men typ bakadpotatis..

Jag & lillasyster: Ja men då går vi på lilla där finns det..

-----

Mamma: Hej en bakad potatis.

Expedit: Tyvärr dem tog nyss slut.

Jag skrattade, länge


Ikväll ska jag & mamma på halloween mys på stan, kolla affärer & människor :) Puss!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards