€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av Emma Johanna Andersson - 21 oktober 2008 21:55

Hmm såg nyss klart på desperate, jag blev förvånad & förvirrad..

Susan var inte med Mike längre.. Som man hoppats & hoppats när det äntligen blir det dem blev man blir lycklig.. Sedan snabbspolar dem 5 år & då är det inte dem längre. Why? When? How? Nämnde jag att jag är förvirrad!


Nu går min granne ut med sina hundar, dem hundarna är inte kloka, dem skäller jämt! Puss

Av Emma Johanna Andersson - 21 oktober 2008 14:12

dagen till ära fick jag stiga upp 05.30 för att hä iväg mig på arbetet & servere frukost till ett gäng glada & vad som såg ut som morgonpigga arbetare någonstans mitt i livet.. Jag däremot är varken glad (på morgonen) eller morgonpigg utan det får bli ett påklistrat leende & några artiga ord till var & en & sedan låser jag in mig på kontoret.. Alla verkar nöjda ändå för de skuttar nästan ut genom ytterdörren för att komma tillbaka några timmar senare & vara lika glad som jag var på morgonen..


Jag har en favorit blogg nu som jag nästan läser var 10:ende minut när jag har en dator framför mig.. Beskrivningen är: En familj. Fyra liv & dem är sjukt rolig, allihopa..


Puss!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards