€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av Emma Johanna Andersson - 5 oktober 2008 21:49

Kollade på stjärnor på is igår kväll innan jag gick och la mig.. Jag älskar allt som har med konståkning att göra förrutom just isdansen, den tycker jag är tråkig & inte alls lika vacker som resterande moment inom konståkningen, jag vill ha hopp, piruetter som når hela vägen upp till himlen, fygskärssekvenser & självklart nårgra underbara stegsekvenser sådanna som endast Alexei Yagudin kan (svårt att hänga med? Kolla videon nedan)


Meeen, eftersom att det är en tävling där de tävlande inte kan konståkning/isdans så föll jag innan serien ens startat, har suttit med rysningar under reklamen & längtat till den 4 oktober 2008 då de äntligen skulle börja..

Jag föll dessutom för Markus, han är cool, rätt graciös för att vara gammal hockeyspelare & viktigast av allt duktig!


Ja man kan säga att jag är en riktig sucker när det gäller konståning, skulle vilja vara lika bra som Sasha Cohen, Michell Kwan eller varför inte Tonya Harding (hon var bra innan hon böjade smida onda planer) tyvärr är detta endast önsketankar eftersom jag knappt tar mig framåt på en is, när jag väl tar mig framåt så kan jag inte stanna förrän jag har armarna rätt ut & ser att sargen närmar sig allt snabbare & läskigare närmare kroppen för varje sekund.. Men en tjej måste få drömma & denna drömmen ger jag inte upp i första taget!

 Dance with elegance, take flight with beauty

 Älskar denna klänningen!

Puss!

Av Emma Johanna Andersson - 5 oktober 2008 18:04

We like

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards