€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av Emma Johanna Andersson - 23 oktober 2008 21:30

Godkväll!


Ikväll har det varit tjejkväll här hemma, stan har haft öppet längre för oss tjejer & det har varit fika & erbjudanden i alla affärer..

Det enda jag hittade var en tröja till min bror vars födelsedag närmar sig..

Kollade även på nåt åt Isak men hittade inget jag kände för.. Ska tills jag träffat honom tror jag, man vill ju se vad det är för "sorts" bebis, det ska ju passa :) Men men det lär säkert slinka med nåt hem nästa gång man är på en affär.. Vapendragaren idag var lilla mamma..

Träffade min gamla lärare Tommy & han sa att vi inte var sådär hemska som alla sa att vi var ;)


Idag har jag dessutom jobbat, dem ringde imorse för en var sjuk så.. Som tur var så fick jag välja när jag ville komma så jag gick dit till klockan 09.00 & 12.00 travade jag iväg till fiket där systrar & Jonna väntade.. Kort dag men ack så skönt det är! Även om jag hade sett fram emot att sova lite längre idag..
Imorgon ska jag dessutom skriva en tenta, här hemma i stan, svenska grammatik, svårt, så det kommer gå åt pipan!


Puss!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards