€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av Emma Johanna Andersson - 8 oktober 2008 16:08

Hola!


Har köpt mig ett par nya skor idag, hittade dem på barnavdelningen inne på Wedins.. Hon i kassan skrattade åt mina barnsligt små fötter & tyckte synd om mig.. Det var snällt tyckte jag som beklagade mig lite extra & vandrade sedan ut lycklig med min påse i handen!

Min syster hittade ett par super snygga som jag själv är bra sugen på, dem fanns på vuxenavdelningen & jag funderar på att gå dit imorron & testa, man vet aldrig, ibland kan jag ha 36 på skorna (stövlar).. Som sagt dem var snygga & till ett bra pris (30% rea, då kan man inte låta bli att köpa dem) då gör det inte så mycket om dem inte blir använda så ofta, nog för att det är synd att lägga pengar på sånt som kanske inte används så ofta men (som sagt 2 gånger i detta lilla inlägg) dem var snygga!


Nu ska jag gå in till mormor & äta! Puss



Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards