€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Emma Johanna Andersson - 13 oktober 2008 21:27

Oh happy day!


Shit vad roligt jag har haft idag, tror aldrig skolan varit så skoj som just idag.. Khosrow är en fantastisk lärare & han är min lärare, det är jag otroligt glad över, ingen har varit så bra sedan farmor Ulla i AUO1:an..

Han är rolig, men ibland fattar man inte vad han säger, men det vad gör det när man skrattar från det att man börjar tills man slutar..

Roligast är när han pratar med Malin & säger Emma & när han pratar med mig säger han Malin.. Till slut blir det EmmaMalinEmma

-Emma, vad tror du?

-Jag tycker att det ska vara the book is beeing read by the student.

-RÄTT! Men varför tycker du det?

-Hmm, det låter bra..

Varför ska man göra saker krångligare än vad det är? Engelska är lätt om man tänker logiskt, men här ska man krångla till det så folk som inte är så bra på det förstår inte, där har jag tur!

Imorron är det mera Koshrow, först ska vi gå igenom boken vi skulle ha läst, tyvärr inte jag eftersom Sollefteå bibliotek är det sämsta i Sverige, antagligen, dem har inte ens The Secret Garden, efter att vi gått igenom boken ska vi få se filmen :D


Har haft besök ikväll.. Siv & hardy kom & firade mig eftersom de inte varit hemma på ett tag (dem har lega på playan i Turkiet, avundsjuk? JA!)

Jag fick Lasse Åberg glas av dem, älskar Lasse Åberg :)

Dessutom fick Hard se Timrå - Skellefteå & det gillade han :)


Nu ska jag ta det lugnt ett tag & sedan sova, gick förresten bra att köra idag, var lite nervös vid rödljusen i Kramfors (här hemma har vi bara rondeller) & sedan inne i själva Härnösand.. Men jag lever ;) PUSS!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards