€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 4 oktober 2008

Av Emma Johanna Andersson - 4 oktober 2008 17:56

Idag när jag var klar med allt som skulle göras så kom chefen upp med kanelbullar eftersom det är kanelbullensdag idag.. Mamma & Karin kom också förbi så vi drog en vända på stan medans vi ändå var i farten.. Hittade ett par fina stövlar inne på wedins på barnavdelningen.. Har som svårt att köpa skor på "vuxenavdelningen" eftersom 36:orna är för det mesta väldigt förstora.. Hittade ett par supersnygga stövlar som satt bra på foten med med en dragkedja mittbak så går det åt skogen, jag har helt enkelt för mycket vadmuskler, måste det vara, dem är stenhårda men priset var lika fint det & jag vet inte om jag vill lägga 1200 på ett par skor från wedins, de par jag köpt där hittills har en tendens att gå sönder efter bara någon vecka & jag orkar aldrig gå tillbaka att klaga heller.. Dessutom så när jag skulle dra av mig skon så drog jag sönder stumpbyxan så tajta var dem där över!

Kathrine som jobbar där hade ett par som jag föll för, tyvärr ar dem slut så jag vandrade hem tomhänt, än en gång


Nu ska jag kolla klart på matchen & sedan dränka sorgen i något för jag tror inte FBK hämtar upp detta när grisModo är i farten, gillar verkligen inte dem, Steen & Molinder går vägen, men inga andra! Puss


Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards