€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av Emma Johanna Andersson - 27 oktober 2008 21:42

Sådär nu är hallen också storstädad, det går framåt!


Såg Färjestad-Luleå ikväll & fy fan vad jag hatar Vinnerborg, han borde förbjudas inom svensk hockey.. Han är värdelös, värdelös, värdelös & det säger jag inte bara för vi förlorade idag..

Ja vi förlorade med 1-0 idag, ett skitmål i tredjeperioden som jag inte tycker borde bli mål, men någon konstig regel finns tydligen där en spelare får ligga inne i målet innan pucken går in, även fast mann inte får befinna sig inne i målgården när pucken går in i mål.. Förvirrande? JAAA! Jag fattar inget & känner att jag inte vill fatta heller, tydligen var det mål & det är väl det som räknas, flest mål vinner.. Men det borde se som i regelboken lite tycker jag.

Jag blir så förbannad!


Har hunnit med en sväng på stan idag, införskaffade mig tops & en diskmedelspump, sedan en macka på Sebastians :)

Var nere hos mamma & lånade hårblåsen imorse & skulle höra om min lillasyster skulle med, nej hon skulle med mamma på stan & när mamma ska gå på stan med henne betyder det att hon ska få nåt..

Jag hade rätt & när jag & syster satt på fiket stövlade mamma & lillasyster in med en klädpåse i handen. Tror jag ska flytta hem igen.

Har hunnit med att jobba också & på plats där kom mamma för att kompensera med att bjuda på pizza när jag slutade, var tvungen att tacka nej eftersom AK fyller hela 25 år idag, så det blev smörgåstårta där istället :D Grattis!


Puss!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards