€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av Emma Johanna Andersson - 24 oktober 2008 19:28

Måste bara visa min lilla spindelmansgudson hos mormor & morfar idag!

Av Emma Johanna Andersson - 24 oktober 2008 18:55

Fick nyss ett samtal från min Magda.. Hon hade träffat en tjej som bor i hennes korridor & de hade snackat & kommit in på fotbollen.. Tjejen hade varit i Sollefteå & spelat fotboll mot oss & den matchen kom hon ihåg speciellt eftersom hon hade fått en tand utslagen + att hon hade fått lega på intensiven den natten.. Magda skrattade när hon berättade & det gjorde jag med.. Det var nämligen jag som stoppade mitt knä i munnen på henne, jag skämdes då & jag skäms nu, lite mer än då för inte visste jag att hon tillbringat natten på sjukhus.. Eller egentligen så var det hon som la sig precis framför mig när jag skulle näta.. Beror på hur man ser det, jag väljer det sista alternativet.

Det gjorde faktiskt ont på mig med, jag har ett ärr.. Det gör inte så mycket att det sitter där, det bevisar bara att jag gör allt för att vinna, även om detta INTE var meningen!

Bilden föreställer mitt knä & det som är inringat är mitt ärr, syns dåligt tyvärr men, ja det får duga..


Nu ska jag fortsätta kolla på Miami Ink.. LOVE IT!


Idag är det FN dagen!

Av Emma Johanna Andersson - 24 oktober 2008 13:24

Äntligen fredag!

Som den idol nörd jag är så har jag varit & införskaffat mig Idol boken, den ligger mig väldigt varmt om hjärtat redan. Jag skulle kunna kolla på idol programmen om & om igen.. Min lillasyster har dvd:erna som släppts de tidigare säsongerna & dem kan jag utantill, jag & Marre..

Det är som drog, får jag inte idol så blir jag galen.. Förra året var en besvikelse men iår är vi back on track igen..

På tal om Idol.. Ikväll är det igen!

Tänkte även bjuda er på en bild på min gudson, den bästa man kan ha! Är väl såhär de flesta känner sig när man jobbat hela veckan:

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards