€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av Emma Johanna Andersson - 1 oktober 2008 21:31

Tycker att det är skrämmande hög nivå på Idol deltagarna iår, vill inte att någon ska åka ut, eller jo, Anna men hon verkar inte röra sig många centimeter därifrån hur lite jag ens röstar..

Juryn har gjort ett mycket bättre jobb än den förra!

Dagen har då bjudit på jobb, återigen på Öhn´s skola men denna gången i förskoleklassen alltså 6 åringarna.. Vi var ute i skogen & gjorde naturtavlor sedan satt vi även ute en stund på eftermiddagen, trots att det regnade heeela tiden, med andra ord blöta lekar men riktigt skönt väder ändå.. Tur att man är klädd för att kunna vara ute med dem små barnen :)


Nu ska jag kolla på oskyldigt dömd, shit nu har jag missat Room service & Greys anatomy, attans. PUSS!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards