€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av Emma Johanna Andersson - 11 oktober 2008 23:26

Nu på kvällen så visade Jenny mig vart man kunde bygga sin egna Mercedes så då gjorde jag det, gick även in på audi.se & gjorde mig en egen Q7.. Dessa bilar är tänkta att ges till mig i present från mina rika man som jga kommer skaffa mig när jag blir stor! :)

 

Den första är då min älskade Q7:a, 1.254.100 svenska kronor

Den andra är min söta bil, den som jag ska ragga runt i när jag är hemma i Sollefteå, en Mercedes A-klass som endast kostar 290.050 svenska kronor

& sist men inte minst, en Mercedes CLK 63 AMG cabriolet 972.050 svenska kronor.. Total pris för dessa 3 skönheter blir: 2.516.200 svenska kronor


Färjestad vann idag, antagligen bara för att jag inte var där! 4-6 blev resultatet & man kan inte annat än att le.. Sverige knep också en pinne på Råsunda genom att spela 0-0 mot Portugal, bra enligt mig eftersom halva laget, stjärnorna -Zlatan, är skadade! Tyckte ändå att Sverige var det bättre laget, dem skapade mer, ville mer helt enkelt.. Höjdpunkten var när Ronald & Sebastian bytte tröja, jag trodde jag skulle dö här hemma i soffan ;) (Jag vill också byta tröja med dem) Gottigt..

Puss

Av Emma Johanna Andersson - 11 oktober 2008 16:30

Idag har jag lite sorg, egentligen ingen såndär livshotandesituations sorg, nej jag har sorg över att jag missar matchen i E.ON arena.. Just den arenan man passerar så fort man åker till Sundsvall för att shoppa, just den arenan man slänger snabba blickar mot & drömmer sig bort till just den där kalla höst eller vinterdagen/kvällen då Färjestad kommer på besök, just arenan som är ganska gömd bakom alla tallar som står längs vägkanten..

Ja, det är illa.. Fast sist jag var i E.ON var det slut på sittplats & vi fick ta stå så blev jag rätt missnöjd, tycker att det ser ballare ut när man reser sig upp jublar istället för då man redan står, är mer inlevelse i upphoppningen från stolen.. (& man syns mer då man sitter med 10 Timråare på vardera sida om sig) Matchvärden han kom dessutom & tjatatde på oss att vi MÅSTE stå upp eftersom det är ståplats..

Ja men du det är ju knattematch nu så då kan vi väl få sitta?

(Ett 50-tal knattar spelade träningsmatch under pausen)

Men nej, är dte ståplats ska man tydligen stå, från det att man kliver ur bilen tills man sätter sig i den igen, iaf i Timrå..

 

Men, men jag får väl nöja mig med att kolla på Ronaldo vs Zlatan eller ja Sverige vs Portugal, för om jag känner människorna rätt osm jag ska kolla på fotbollen med så får jag nog inte se Timrå-Färjestad som visas sent just ikväll! SORG var ordet! Puss

Av Emma Johanna Andersson - 11 oktober 2008 12:14

Goddag!

Missnöjd över att Anna inte åkte ut igår för jag tycker Jesper var helt okej.. Katrin (fd Schulman) som leder eftersnacket fick nog Bagge lite pjutt, han såg inte överlycklig ut när hon sa nåt precis, men jag tycker hon också var helt okej, en rak & ärlig människa, kanske lite för rak & ärlig, det blir elakt tillslut..


Efter idol iaf så kollade jag på Askungen, blev super sugen på barnfilmer så jag satte igång den, tills jag kände att ögonlocken föll ner & jag var på väg mot mörkret, då gick jag in i sängen & la mig.. Nu tänkte jag göra stan en sväng, eller iaf fika, undra om mamma jobbat klart? Puss

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards