€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Emma Johanna Andersson - 19 oktober 2008 10:07

Godmorgon!

Har hunnit med en hel del redan, duschat tex.. Måste försöka låta bli att vända på dygnet som jag alltid gör när det är helg eller när jag är ledig mer än en dag..

Våra giffar gick upp i divison 2 igår eftermiddag efter att ha klarat 0-0 på bortaplan mot Holmsund.. På hemma plan vann dem med 4-0 så man kan väl säga att dem var klara redan innan dem for upp till Umeå, men när nerverna spelar in så kan allt falla samman, så blev inte fallet utan nu har vi både damerna (RUIF) & herrarna (Sollefteå GIF) i div 2, det är väldigt bra för att vara en liiten stad! Man blir allt glad..


Igår skjutsade jag hem AK & hennes vänner (som varit på möhippa hela dagen) efter att de löst in sig på krogen & insett att det inte var nåt för dem & efter vägen mötte vi polisen & en kille i en röd bil som antagligen blev tagen för rattfylla för när jag for hem igen så stod den röda lilla bilen kvar men resten av folket var borta.. Jobbigt för den killen!


Baj Baj & puss!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards