€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av Emma Johanna Andersson - 6 oktober 2008 22:59

Idag har jag bakat cupcakes.. Jag är verkligen ingen bakmänniska, brukar misslyckas med det mesta inom det området, som då jag var i Hissjö & skulle göra mockarutor/kärleksmums (eller vad alla nu kallar dem,) till skolan & valde grillning istället för över & under värme på ugnen, slutade med att jag fick ringa hem till Berit & fråga om hon kunde baka åt eftersom jag inte skulle hinna.. (När Fredrik & Jonny kom hem på natten & var sugen på att smaka på mina rutor & jag skamset förklarat att det inte blivit några så ställde dem sig som 2 hundar vid köksbänken & åt degen istället, det smakade bra tyckte dem båda & somnade gott utan magvärk)

Men till min stora förvåning så blev det super bra, dem som hittills smakat har varit nöjda iaf :)

I ugnen

Det färdiga resultatet..

Man kan säga att jag är nöjd med mig själv!


Idag har jag förövrigt mest legat med en sjujäkla huvudvärk, vid 16 snåret vaknade jag till liv & huvudvärken gick över så jag åt köttfärsås & spagetti till middag, gott..

Puss

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards