€mma - Isprinsessan

Alla inlägg under mars 2008

Av Emma Johanna Andersson - 12 mars 2008 10:50

Heja heja!

Igår var en bra skitdag..

Färjestad förlorade pga utav en skit jävla första halvlek. Tänk om de hade höllit ihop i 1:a, vad bra det hade gått?!

Men jag fick snabbt sällskap utav Jörgen, den fantastiska Jörgen! Han är Modoit så jag var snäll då & då genom att zappa över lite snabbt! ;P

Efter hockeyn kom min JP & vi spelade wii om & om igen eftersom Jörgen åkte på stryk av oss tjejer så gott som hela tiden. =D

Efter att ha spelat ett bra tag så kollade vi på teven & kollade efter bilar som verkade misstänkt eller blodiga människor som kom gåendes.

Det var inte alls så kyligt & det fick mig att tänka på hur många mysiga sommar kvällar vi kommer ha tillsammans!

Pang, Pang, Pang, Pang

-Vad var det där?


Nu ska jag iväg & käka tårta på hotellet snart. Puss!

Av Emma Johanna Andersson - 11 mars 2008 19:34

Just nu vill jag bara krypa under jorden...


JAG HATAR FITT FRÖLUNDA!!!

Av Emma Johanna Andersson - 10 mars 2008 21:50

Jag kollar på hockeykväll & ser olika spelare som intervjuas & deras slutspelsskägg har börjat växa..

Det är manligt med slutspelsskägg men inte Johan Davidssons..

Han såg ut som en liten kille med nedpressat hår & lite fjun, jag hoppas för hans skull att det växer till sig ju mer tid som går för det är inte kul att bli kallad babyface & det är verkligen inte kul att försvara folk som blir kallad det.. ;P


Idag har jag jobbat & jag älskar det.. Gästerna är så underbara så jag skulle vilja adoptera dem allihop,jag skulle mata dem, bädda deras sängar & städa deras rum.. Men oj, det gör jag ju redan så det är bara att skriva adoptionspapperen kvar då + det där med mat, för nu får de bara frukost av mig..


Puss&hej =D

Av Emma Johanna Andersson - 9 mars 2008 23:23

Nu är det dags att börja låta skägget växa på alla hockey älskare!

Förspelet är över nu börjar slutspelet & vi (Färjestad) får möta Frölunda..


Jobbigt tycker jag med tanke på att Frölunda är som en berg o dalbana, upp & ner, man vet aldrig vart man har dem, det jag vet är att de nog är äckligt sugna på revanch efter fjolårets flopp.

Men jag vet också att Färjestad är ännu mer äckligt revanch sugna efter fjolårets semifinal utslagning & nu är ju Rickard Wallin hemma så bättre kan det inte bli va?!


Så jag har en uppmaning till alla er som lever med hockey intresserade män

(även kvinnor med genant skäggväxt eller annan hårväxt om ni så vill)

LÅT SKÄGGET FLÖDA, DETTA ÄR HÖJDPUNKTEN PÅ HELA ÅRET!

Jag börjar på Tisdag!

Jag förra året!

Färgade skägget mörkt för det är manligare & la i lite ljusa slinger eftersom jag är blond på huvudet så att det skulle matcha lite..

Kan ju inte se ut hur som helst heller :P


Av Emma Johanna Andersson - 9 mars 2008 22:20

Nu har jag äntligen kommit hem till min USB kabel så jag har kunnat lägga in bilder fårn min kamera, så här får ni några fler bilder från Klimpfjäll trippen!

Hoppas påsk blir tusen gånger bättre, risken är då att jag bosätter mig där uppe, mitt i ingenstans & över 30 mil till närmaste rejäla klädbutik ;)

Pälle var roligast att fotografera för han körde alltid fast & fick fundera bra länge på hur han skulle ta sig därifrån..

När karlarna skruvar knäpper kvinnan kort?

Denna bilden visar verkligen hur fint väder vi hade en av dagarna, man ser verkligen hur klart vädret var & hur solen lyste upp

(även fast det var små moln på himlen)

Pälle modell även denna gång vid en fastkörning :P


Nu blir det duschen =D

Puss&godnatt

Av Emma Johanna Andersson - 8 mars 2008 22:23

Ni får lite bilder såhär innan det är läggdags för oss uppe i fjäll världen!

Sussie Tapper sjunger sin låt.. Jimmy nöjd, vi andra trötta

Kvällen innehöll även lite poker, där jag rätt snabbt åkte ur..

Ingen pokerhaj direkt ;P


Imorron åker jag hem! Ska bli skönt att sova i sin egna säng några veckor, åker även upp hit till påsk, men då är det påsksmällen! =D

Godnatt

Av Emma Johanna Andersson - 8 mars 2008 19:57

Godkväll!


Idag har varit roligaste skoterdagen i hela mitt liv, men fy vad ont i armarna jag kommer ha imorron efter att ha klängt fast i herren som körde ;P

Nu ska vi ta & placera våra rumpor i soffan för melodifestivalen & jag säger heja Ola & Johnson/Häggkvist..

Synd bara inte Björn är med, han skulle jag vilja ha!


Pratade med mamma idag & tydligen är inte vädret så jäkla bra där hemma vilket känns bra eftersom vi inte har haft nåt pang väder idag.


Nä som sagt melodifestivalen! PUSS

Av Emma Johanna Andersson - 7 mars 2008 21:44

Såg nyss nyaste avsnittet av One Tree Hill & en promo på nästa.

Deprimerande är ordet, man kan liksom inte splitta dem. Det går bara inte!!

Jag blir förstörd, helt förstörd, lika förstörd som sist jag var här för då fick jag reda på att Per Ledin lämnar Färjestad. Det är lite mindre än ett år sedan nu & jag har ännu inte kommit över det.

Tack Roger Melin för en strålande insats som tränare.

På tal om tränare, FBK har förlängt med Tommy :) Men jag hoppas ändå att antingen Harald eller Perra kommer tillbaka & delar jobbet med Sammen, det vore ju rena rama guldåren i sådanna fall!


Nu ska jag sova, blir tidig dag imorron. Puss&hej


Förresten var det bara vi här uppe i stugan som höll på att skratta ihjäl oss åt Rafael Edholms egna version av We will rock you? 

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards