€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 13 mars 2008

Av Emma Johanna Andersson - 13 mars 2008 23:20

Old and new memories

But only good memories

------------

Idag var dagen då FBK ställde sig på 0-0 igen..

Idag var dagen då vi tog övertaget & visade att vi inte viker ner oss i första taget, 1 eller 40 tjuvsmällar, vi reser oss & kämpar vidare..

Puss&hej

Av Emma Johanna Andersson - 13 mars 2008 10:23

Sitter & kollar runt på gamla bidrag Sverige har skickat till Eurovision, finns många bra & många otroligt pinsamma men jag gillar Björn Skifs & hans Det blir alltid ärre framåt natten, den är fin :)


Igår var jag ute & lekte hur länge som helst med min pingla Jonna. Vi åkte bob nedför postbacken, det finns liksom ingen snö att åka på utan det är blank is & gräs, kombinationen är oslagbar ;P

Jonna fyller 4 år den 16 april & igår förklarade hon för mig att det ena trädet var en Björk & det andra en Tall. Hur många 4 åringar kan det?

-Vem har lärt dig det?

-Morfar!

I somras berättade hon för mamma vad kraftverket var..

Hon är ett geni! =D

Min William var såklart också där & han kommer snart kunna gå, då ska vi 2 gå ut & åka bob heeela dagarna.

Efter att ha varit ute & blivit alldeles dyng blöta gick vi in & såg Ice Age 1 :P

Come on baby!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards