€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 24 mars 2008

Av Emma Johanna Andersson - 24 mars 2008 21:16

JÄVLA SKIT!

Man ska ha turen på sin sida & inte på motståndarnas


Nu är jag sur & tänker gå & lägga mig,

det blir nya tag på onsdag & då kanske dem

inte har korv för 10:- med extra ketchup & senap + klämda brön

i kiosken så att de slipper gå & köpa sig några..

Men jag är fortande kär i Färjestad!

Av Emma Johanna Andersson - 24 mars 2008 14:24

Så då var ännu en dag här uppe nästan över, ser man till ute tiden så är den över men ser man till inne tiden så har vi minst 7 timmar kvar & en viktig hockey match att kolla på.. Eller ja eftersom att Erik är Timråit så har vi kommit överrens om att se halva matchen var.. Hmmm jag har sagt att jag vill se sista halvan, hoppas iaf att jag vill se den.


Idag har iaf sjön varit vårat ställe, till en början så var det super mysigt &varmt men nu på slutet så började det blåsa lite för mycket så vi packade ihop & for hem istället.. Imorgon blir det Rauka :)

 

Ni kan kalla mig Storfiskarn

Tårtan = 0

Emma = 2

Vi säger så


Pussss

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards