€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 23 mars 2008

Av Emma Johanna Andersson - 23 mars 2008 17:08

Hejhej!


Idag har vädret varit kalas bra, tvärr så kom jag på att jag har några skoluppgifter liggandes på hög & en dag utan skoteråkning passar perfa för att göra dem..

Så jag gick in &satte mig ner, fick klart alla uppgifter utom en, den där jag ska ta 5 dikter jag tycker är bra & skriva ner dem..

Lätt kanske om det inte hade varit så att det inte finns några bra dikter att hitta på internet, jag hat letat & letat men bara hittat 2.. Om ni har någon bra dikt får ni gärna tala om det =)

Tänkte del med mig av en utav dem jag hittade, den är verkligen tänkvärd!


Jag kallas ett barn med särskilda behov.

Barn med särskilda behov blir så lätt barn med särskilda besvär.

Barn med särskilda besvär blir så lätt "särskilda"

Särskilda barn blir så lätt isär- skilda.

Isär-skilda barn får så lätt särskilda behov.

Särskilda behov är inte särskilda -

bara STÖRRE-

STÖRRE BEHOV har väl även du

......ibland.


Nu ska jag snart käka.

Pusspuss

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards