€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 22 mars 2008

Av Emma Johanna Andersson - 22 mars 2008 21:00

 

ÄNTLIGEN!

Semifinal serie mot Linköping låter väl inte som ljuvmusik men jag är sååå glad över att vara i semifinal & nu kan allt hända!

Färjestad fortsätter att ånga på i slutspelet & skägget blir bara längre & tjockare så se upp Linköping! =D

Bra jobbat killar!

Av Emma Johanna Andersson - 22 mars 2008 15:41

Hey!


Sådär nu har vi avverkat ännu ett par timmar ute i det fantastiska väder som valt att befinna sig här uppe i Klimpfjäll, klar blå himmel med strålande sol, bättre kan det inte vara..

Däremot så får Ica handlarn här uppe ett minus, dem har 2 kassor men den ena tar bara bränsl & varor dem kan priset på?! A men okej om det nu hade varit så att de kunde priset på iaf minst hälften av varorna, men nej, jag & de som stod framför mig fick vänligt vandra vidare framåt..

DÅLIGT!

Testade en ny inställning på kameran, & ja det lyckades ju!


Nä nu ska jag vänta på att Jenny duschat klart & sedan ska jag hoppa in där, måste ju vara snygg då Färjestad ska spela sista kvartsfinalen men förhoppningsvis inte sista matchen för iår, spännande! Puss

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards