€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 15 mars 2008

Av Emma Johanna Andersson - 15 mars 2008 10:56

Är tån bredvid din stortå längre än stortån?
- Hum..det har jag inte tänkt på. Men jag tror inte det.

-Rickard Wallin

& det tackar vi gud för, det måste vara det fulaste & vidrigaste som finns, alltså när pekfinger (?) tån är längre än stortån..

Anledningen till att jag tycker att det är fult är att jag hatar fötter, förr sov jag alltid med sockar eftersom det är så äckligt att vara utan, på sommaren hade jag för det mesta sockar.. Nu är jag bättre, sover iaf utan sockar..

MEN jag tvättar dem alltid, blundar & tvålar in dem..

Jag tror att det bottnar i den där gången jag åkte på en fet jävla stämpling under en fotbolls match, (tror kanske att det var under Junselelägret) det gjorde så jäkla ont att jag till & med grät, första & sista gången jag gråtit på en fotbolls plan, efter det blev nageln alldeles hemskt ful & jag ville absolut inte se den..

Bebis fötter funkar, dem är så söta & ännu oförstörda.. =)


Puss&hej

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards