€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 16 mars 2008

Av Emma Johanna Andersson - 16 mars 2008 22:21

Kära vänner & bekanta, hoppas er söndag har varit bra..

Min har varit förvånansvärt bra för att ha måstat kliva upp klockan 05.30 för att ge mina kära gäster lite käk..

De sista gästerna gick ut klockan 12.00 & som tur var så kom mamma upp på en kaffekopp medans jag väntade så jag tvingade henne att hjälpa till, det går mycket fortare när man är 2..

Efter det  har jag varit upp på hotellet & irrat omkring rätt ofta, släppa in gäster, lägga ut nycklar, prata med adoptivgästerna m.m


Åt ju iaf världens godaste mat idag, älgstek med klyftpotatis & bearneise sås, snacka om gudomligt..

Imorgon skulle jag ha gått med min kalaspingla till systerdotter Jonna & ätit pizza på restaurang eftersom hon så gärna vill det men hon har (kanske vattkoppor) & 39 graders feber så det blir inget, tyvärr, hon är alltid lika mysig & smart att vara med, ibland kan man fundera på vem som är den vuxna utav oss :D

Dessutom har jag träffat världens bästa gudson (systerson) & när man ser han smälter man direkt, när man ser han inser man att generna är dem rätta i vårt släkte, han är PERFEKT!


I veckan ska jag träna, förstod ni?

JAG SKA TRÄNA, det har jag inte gjort på hur länge som helst, tror jag måste värma upp med en promenad innan eftersom trampmaskinerna är trasig, känner på mig att träningsvärken kommer vara enorm dagen efter..

Var mening att jag skulle lära mig åka griller, (jag kan åka när jag väl kommit igång, men när jag väl kommit igång kan jag inte stanna utan att braka rakt in i sargen) men jag tar ett gympass istället, känns säkrare..

Det finns en aprolig maskin där man tränar låren, den är svin jobbig & med tanke på mitt förföutna med insida lår så känns det osäkert men rolig är den.. Jag är taggad till max! =D


Måste passa på att säga grattis till världens bästa Jörgen också, han fyller bolaget idag & det ska vi fira med en sjujädra fest någon helg =D


Puss&nattinatt

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards