€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 27 mars 2008

Av Emma Johanna Andersson - 27 mars 2008 23:29

Har kollat på filmer från Napa och blir sååå sugen på att fara igen, vilket jag ska!

Så jäkla underbart!

Av Emma Johanna Andersson - 27 mars 2008 10:41

Jaha då var vi där igen då, nere i brygga mot Linköping, idag för ett år sedan förlorade vi med 4-1 mot dem, då var överskriften på inlägget:

Hur mår du gumman?

Ungefär lika bra som en Lhc:are skulle göra om jag mötte en sån efter vägen nu.

Jag minns det där, det blev svaret på ett sms som JP skickade till mig efter den matchen..

Läskigt hur mycket man minns, läskigt hur denna matchserien utvecklar sig, läskigt att man kanske inte får uppleva en final iår..

Jag är besviken över förlusten, den kändes som ett slag i magen, ett platt fall rakt ner i smörjgropen.

Jag menar Rickard såg så snuskigt taggad ut efter första perioden, han står där med världens blick och säger att dem är diciplinerade, vilket dem var men ibland för mycket slarv med pucken..


Nä vet ni, nu ska jag bara njuta, jag ska sätta mig ner i soffan imorron och njuta, inte bita en halv centimeter av naglarna heller, bara sitta ner och njuta som jag brukar göra då Sidney Crosby eller någon annan stjärna i NHL spelar.

 

Fotbollen då, den var rolig, synd att Shaaban fick göra den där tavlan, Isaksson satt säkert och var överlycklig på bänken.

Sebastian Larsson kommer bli vårt nästa stora namn! Han var helt okej igår  så jag hoppas han får en plats i EM truppen :)

Men det finns bara ett namn att nämna såhär dagen efter och jag tror inte någon som såg matchen kan snacka emot ANDERS SVENSSON, han var grymt bra & kommer bli viktig i EM!

 

Puss

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards