€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 14 mars 2008

Av Emma Johanna Andersson - 14 mars 2008 23:34

Åhh take me back to Napa now!

-------- 

Godkväller!


Hoppas fredagen varit till belåtelse, min har varit helt okej med Karl-Petter & hans ljuva dans..or not.. Fast jag tycker han ska vinna alltihopa, han är såå charmig :)

Blåbärspajen var suverän & Ramlösa Kaktus är inte helt fyskam, har alltid som varit emot bubbel vatten smaksatt eller osmaksatt spelar ingen roll, det smakar lika illa ändå, men ja Kaktusen är inte fel


Ska upp om 7 timmar vilket känns motigt men, money, money, money. Ska ju som ta & köpa mig ett hus på Mallis lagomt till pensionsålder så dem behövs kan jag lova..


Puss&godnatt

Av Emma Johanna Andersson - 14 mars 2008 16:21

Idag har jag jobbat, först på dagis sedan gick jag på hotellet för att göra allt klart tills imorron bitti, ju mer som är klart ju senare måste jag gå hemifrån..

Ikväll ska jag få äta blåbärs paj hemma hos Jenny & Erik under Lets dance, ska bjuda med min sjuka babe Jennifer, blåbärs paj är ett måste under sjukdom  :)


I helgen är jag bara en gnutta ensam på jobbet iaf, 2 av 3 adoptiv gäster är kvar & det tycker jag är helt okej.. Kanske ska ta med dem på en krogrunda på kvällen ;P


Igår blev det bara en pizzasallad (fick den =D) så idag får det bli en hel måltid.. Puss&hej

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards