€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 30 mars 2008

Av Emma Johanna Andersson - 30 mars 2008 18:39

 Sådär då var det dags, Ture Tippar är något som kommer att presenteras här inför varje match Färjestad spelar nu i slutspelet!

 

Av Emma Johanna Andersson - 30 mars 2008 17:05

Dagen efter brukar innebära att man antingen vaknar full eller är bakis, men för mig idag så innebar det ingenting..

Nä jag var kry som bara den & kilade iväg ner på jotellet för att inkassera lön!

Gårdagen var till en början värdelös men fram mot småtimmarna så smög sig  fyllan på & med fyllan kommer roligheterna.. Ja man måste vara full för att ha skoj i den här stan..


S: Men ser jag ut som Ponchahontas?

E: Det heter Pochahontas

S: Men jag är inte Ponchahontas

E: Nee du är ju hippie, men hon heter Pochahontas.

(Kusin var på maskerad party)

Iaf så var det lite stökigt på Impuls igår, jag vet inte vad som är sanning eller inte men jag kan förstå den ena partens tankar & känslor..


Nu ska jag äta om min kebabbåt! Hejaheja


Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards