€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 7 mars 2008

Av Emma Johanna Andersson - 7 mars 2008 21:44

Såg nyss nyaste avsnittet av One Tree Hill & en promo på nästa.

Deprimerande är ordet, man kan liksom inte splitta dem. Det går bara inte!!

Jag blir förstörd, helt förstörd, lika förstörd som sist jag var här för då fick jag reda på att Per Ledin lämnar Färjestad. Det är lite mindre än ett år sedan nu & jag har ännu inte kommit över det.

Tack Roger Melin för en strålande insats som tränare.

På tal om tränare, FBK har förlängt med Tommy :) Men jag hoppas ändå att antingen Harald eller Perra kommer tillbaka & delar jobbet med Sammen, det vore ju rena rama guldåren i sådanna fall!


Nu ska jag sova, blir tidig dag imorron. Puss&hej


Förresten var det bara vi här uppe i stugan som höll på att skratta ihjäl oss åt Rafael Edholms egna version av We will rock you? 

Av Emma Johanna Andersson - 7 mars 2008 15:51

Sådär första skoter dagen är avklarad & jag hade super skoj, vi for ut på sjön där ingen varit ännu & åkte utav bara helvetet..

Det är sådanna turer som är kul, åka efter lederna gör ont & är läskigt!

 

Grillning såklart!

Filippa hade skoj när hon åkte bob

Ingen vinter utan snömul!


Nu efter skoteråkningen bastade vi men jag som inte är så mycket för bastning pallade inte länge! ;P

Ikväll är det även musikfrågan (så ska det låta), inget Klimpfjäll utan det programmet.

Återkommer kanske senare Puss&hej


Jimmy: Varför sjunger dem inte när det blir icing i hockey?

Alla: Va????

Jimmy: Icing (I Sing)

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards