€mma - Isprinsessan

Alla inlägg under februari 2008

Av Emma Johanna Andersson - 14 februari 2008 21:53

This is love!

Glad alla hjärtans dag kära läsare!

Av Emma Johanna Andersson - 14 februari 2008 21:07

People, jag har köpt mig en ny digitalkamera.

Den var billig som fan men verkar vara en grym sak!

En samsung i7 för ca: 2500:-.

Har jag gjort ett kap eller ett botten napp?

Tydligen kan man även använda denna sak som reseguide vilket låter fantastiskt, endast 3x & 5x zoom men enligt experter så är det endast utomhus det egentligen ska spela någon roll som jag fattade det, nu hade inte planerat att knäppa berg & sånt tjaffs utan mera vanligt, party & vardag ;P

Det är touch screen & finns en massa roliga funktioner,funderr på om jag tagit mig vatten över huvudet, hur ska jag kunna lära mig allt detta? haha

Nu vill jag ha min nya ögonsten som kommer få hänga med överallt dit jag ska, man vet aldrig när det sker saker man inte vill glömma! :D


Puss&hej


Räkna med mina män i slutspelet!

Rickard var het idag, 3 poäng 1 mål 2 ass

Av Emma Johanna Andersson - 13 februari 2008 22:04

Fråga Olle, vilket program, allt tas upp, är man ung & oerfaren så kan det vara ett bra program, eller?!


Imorgon blir det jobb & sedan fika på stan med familj låter härligt, iaf delen med min favvosyssla FIKA!


Jag har även slut på både One Tree Hill & Gossip girl avsnitt så ikväll kommer jag ha läskigt tråkigt innan John Blund kommer & tar mig med till drömmarnas värld, något förslag på serier?


xo xo./Emma

Av Emma Johanna Andersson - 13 februari 2008 12:41

Nu när jag måste lämna min underbara lägenhet för att flytta till en annan så är jag sugen på att köpa mig en digitalfotoram, en sån man bara pillar in  inneskortet i & sedan rullar alla bilder som ett bildspel, det är ju bra mycket bättre än en välkommen skylt, jag menar mamma kommer & får se en massa bilder på sin favorit dotter vad mer kan hon begära liksom? ;) Det luktar succé!


Måste även införskaffa mig en ny kamera, har hittat några som ser söta ut & verkar bra men efter den förra är jag skeptisk till sådanna som verkar bra, tror jag ska köpa mig en likdan som den där skärmen gick sönder, även fast man inte ser ett skit av det man knäpper så blir bilderna klockrena & även en full Emma fick med sig svin roliga & snygga bilder hem från Cypern..


Nu är det våra bästa år snart! ;D

xo xo./ Welcome girl

Av Emma Johanna Andersson - 12 februari 2008 23:08

Nu vill jag göra nåt kul, det enda som händer just nu är jobb, mat, teve & sovning fast det förståss jag & Marre hadde en resa till Dollarstore igår efter jobbet, jag kom hem med sevetter, en kökshandduk & typ hårsnoddar! ;P


Nu ikväll så var det hockey, Färjestad-Modo, ja vi behöver inte såga mer än så, lär väl som vanligt få höra det ett tag fra,över men det tar jag, det är i slutspelet det gäller & hittills har FBK varit bättre än Modo när de möts där.. Enda roliga med matchen idag var att VÅR Oscar Steen fick sätta sista pucken, inte vår nu men det var hos oss han blev årets rookie, jodå "vi" kan fostra spelare.. =D


Nä nu ska jag kolla Gossip Girl & One Tree Hill så att något roligt händer iaf..

Puss&hej

Av Emma Johanna Andersson - 12 februari 2008 12:34

Nu har jag suttit i telefon ett x antal minuter, först ringde jag till telia, där min favorit säljargubbe sitter (tyvärr var det inte han idag) för att fråga dem om matchen ikväll visas i repris idag, imorgon eller aldrig.

En stackars tjej svarade & blev nog helt förstörd när hon hörde frågan.

Nästa samtal gick till comhem, där en stackars kille svarade, han var ifrån Skåne & där är inte hockeyn som störst men jobbar man på ett företag som håller på med detta dag ut & dag in så ska man väl kunna svara på det, om inte, kila in till chefen..

Iaf så fick jag inget svar utan jag satte mig i soffan med mina nudlar & kollade på PPV, vad står det där om inte:

3 timmar efter sändningsstart visas samtliga matcher i repris

HALLELUJAH!

PUSS&HEJ

Av Emma Johanna Andersson - 10 februari 2008 22:15

Jag måste bara få visa er alla vad det är jag dreglar över varje kväll

Film 4

make mama proud!

Av Emma Johanna Andersson - 10 februari 2008 14:36

Igår var det då dags för årets första deltävling i Melodifestivalen, med tanke på artisterna som erbjöds så hade jag en favorit innan han ens hade sjungit nämligen Michael Michailoff med låten Thats love, han var med i Fame Factory som gick på kanal 3 & jag blev kär när han sjöng låten som han skrivit själv; Gilliot Road


"Oh, I don't ask you to give away your money,
just don't spit towere a homeless's sleep
Instead of blowing your nose
with that silk- tisue,wipe away
the tears to people who weep"


När han sjöng igår blev jag kär igen, låten var bra & han var fantastisk,

men då väljer svenska folket att skicka Christer "Chrillan" Sjögren till final istället?! What the hell! Lille Amy, ja hon tycker jag var bra & värd att gå vidare

Igår var även dagen då jag officiellt blev kär i Björn Gustavsson, han är humor ut i fingerspetsarna, hans mine & rörelser är klockrena & han är ju alldeles för söt för att få synas i teve på bästa sändingingstid, jag får ju liksom inte vara ensam om det då ;P

Whats is love?

Baby dont hurt me!

Puss&Puss


Nu vill jag ha en medalj i skidskytte..

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards