€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 5 februari 2008

Av Emma Johanna Andersson - 5 februari 2008 17:09

JAG HAR TAGIT KÖRKORTET!

SÅ JÄKLA SKÖNT DET ÄR!

Den här dagen slutade bra trots allt! =D

Grattis till mig som lyckades!

Av Emma Johanna Andersson - 5 februari 2008 13:11

För ett tag sedan läste ni om min bilsorg, pappa sålde pärlan som funnits med hela min uppväxt & det var en traumatisk upplevelse.

Idag mina vänner kom en ännu mer traumatisk upplevelse, det var på slutet av morgon fikat, närmare bestämt vid 09.45, en bil kommer vid systembolaget, svänger upp vid torget och parkerar.

Jag tittade & skakade först på huvudet för bilen var så jävla härkig, tittar en gång till & skriker:

MEN VAD I HELVETET HAR HAN GJORT MED BILEN?!

JAG SKA TA MIG FAN SPRINGA UT & STRYPA HAN!

Där var hon, Bettan, men inte lika vacker. Lacken fanns inte, den var alldeles grå matt, typ som att han tagit en målarroller (eller vad det heter & stavas) & målat på henne, nummerplåten var böjd & Bettan såg rent ut sagt förjävlig ut! MIN BETTAN!


Jäkligt bra början på dagen, får se hur den slutar!

Puss

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards